בי וומן » כתבות » מהקניון ללפטופ

מהקניון ללפטופ 

מהקניון ללפטופ



, מדור: נותני שירות
פורסם בתאריך: 07/12/2010

רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מחיינו. כפי שרובנו איננו יכולים להעביר יום בלי לשוחח בטלפון, לצפות בטלוויזיה, להתעדכן בחדשות, לאכול ולבצע כל פעילות יומיומית אחרת, כך גם איננו יכולים להעביר יום ללא גלישה באינטרנט- הן למטרות הנאה ופנאי והן לטובת עסקים וניהול שוטף של פעילות היומיום.

בשנים האחרונות קצב החיים הופך אינטנסיבי יותר ויותר. הניסיון לשלב בין העבודה, המשפחה, הלימודים, החברים והמחויבויות הנוספות משאירים זמן מועט לפעילויות פנאי אם בכלל. בקרב האוכלוסייה הנשית בישראל, חוסר הזמן הזה מתבטא יותר מאשר אצל הגברים משום שבחברה שלנו בכלל ובישראל בפרט, לצערנו, עדיין מרבית עבודות הבית והקניות הן מנת חלקן של הנשים, שמנסות לטפח קריירה במקביל לתחזוק התא המשפחתי.

אחת המהפכות שמסייעות לנשים לנהל את זמנן ואת משק הבית בצורה יעילה יותר היא מהפכת הקניות ברשת. אינטרנט הפך לזירה משמעותית ביותר בתחום הקניות בשנים האחרונות, בעיקר בקרב הנשים, ובהיקף נרחב, גם בישראל. מחקרים שנעשו מצאו כי נשים משתמשות ברשת להשוואת מחירים יותר מגברים אמנם בהפרש של אחוז אחד בלבד, אך בזירת הרכישות המקוונות, הנשים פעילות הרבה יותר הן בצרכנות פנאי והן בצרכנות לניהול שוטף של היומיום.

מחקר של קומסקור שנערך ב-2010 מגלה כי נשים עורכות את הקניות בסופרמרקט באמצעות האינטרנט בהיקף של 10.5%, בשיעור של 3.5% יותר מגברים שמבצעים רכישות בהיקף של 7% בלבד. אין זה מפתיע כי יותר ויותר נשים בוחרות לבצע את הקניות לבית ברשת. בסופו של יום עבודה מתיש, אין נשים רבות שנהנות ללכת לסופרמרקט, בעיקר בשעות העומס. באמצעות קניה מקוונת, אין צורך לעמוד בתורים בקופות, להסתובב עם עגלת הקניות, לשעשע את הילדים תוך כדי השיטוט בין המעברים או לחילופין להזדרז כדי לשחרר את הבייביסיטר שממתינה בבית.

נתון מעניין נוסף שעולה מתוך הסקר הינו כי נשים בולטות ברכישות מקוונת במספר זירות נוספות כשזירת הביגוד וההנעלה הינה הזירה הבולטת ביותר. בזירת זו, התגלה כי 21.5% מהגולשות רוכשות בגדים, נעליים ותכשיטים באינטרנט, לעומת 15% בלבד מאשר הגברים. רכישה שכזו מטרתה אינה ייעול זמן בלבד. נשים רבות בוחרות לרכוש ביגוד באמצעות האינטרנט בעיקר משום שישנן רכישות שניתן לבצע מחנויות בחו"ל שאין להן סניפים בארץ, לרכוש ביגוד לפני שהוא יוצא לחנויות בארץ ואף לרכוש פריטי וינטג' ופריטי one piece ייחודיים שלא ניתן למצוא ביום שופינג סטנדרטי. הנתון הבא אולי יפתיע אתכן, אך ישנן נשים שפשוט לא נהנות ממסעות שופינג ולכן מעדיפות את הקניה המקוונת, בנוחות וברוגע בין ארבע קירות ביתן.

נשים רבות כבר הצטרפו למהפכת הקניות באינטרנט מטעמי נוחות, ייעול זמן ובעיקר משום שהמגוון המוצע ברשת היום בכל תחומי החיים הינו בלתי מוגבל ונמצא במרחב גלובלי אחד. אם עדיין לא הצטרפת לחוויית הקניה החדשה, זכרי כי תחום זה עדיין בחיתוליו ולא מאוחר מידי להצטרף למהפכה.


תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

אירוויזיון תל אביב 2019
יש לנו אחלה שיר- מינימום בחמישיה הראשונה
השנה , נשארים הרחק מאחור
מי צריך בכלל נצחון שנה אחרי שנה. העיקר שישי תיירים ושמח
אירוע חשוב לישראל בלי קשר לתחרות.

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש: