בי וומן » כתבות » במוד של דפש

במוד של דפש 

במוד של דפש



, מדור: סטיילינג
פורסם בתאריך: 04/05/2013

אפליקציית קניות חדשה היא תמיד סיבה למסיבה, במיוחד כשבימינו כל העולם נמצא אצלנו בתוך הסלולרי. גורו השופינג הבינלאומי, פאקו אנדרהיל שביקר בארץ לא מזמן והפך לאחד מיחידי הסגולה שפיצחו את הגרעין המניע האמיתי לשופינג, חזה באיזה שהוא מקום את התופעה שבאה היום לידי ביטוי באפליקציית זום שופר שפיתחו היזמים בועז יריב וספי גבאי.

איך זה עובד?
פלטפורמת קניות בתוך אפליקציה. אנחנו כקונות יכולות לתכנן על פי מבצעים, מיקום, מחירים, וקולקציה את מסע הקניות שלנו בתוך הקניון, גם אם עדיין לא הגענו אליו. בשלב הראשון האפליקציה עובדת באייפון בלבד וממפה את קניון איילון ברמת גן. היא נותנת מענה נוסף לאיתור מהיר של חנויות, במידה ואתם מאוד מחפשים רשת מסוימת ויש לכם בדיוק חצי שעה להגיע אליה, לרכוש דברים ולחזור לעבודה.
אגב, האפליקציה מותאמת לנשים, ושאומרים "מותאמת לנשים" הכוונה היא בעיקר לכפתורים גדולים ומעוצבים שמאפשרים שימוש וגלישה ביד אחד, גם אם כרגע הדבקת לעצמך ציפורניים. כדאי!.

3.jpg

והנה עוד משהו משמח. לכבוד הופעתם של להקת העל דפש מוד, הוציאו בלי קופר החברה האהובה עליי, ליין חולצות מיוחד של הלהקה!.
החולצות נמכרות ממש בימים אלה בחנויות במחיר אטרקטיבי של 69.99 ₪ בלבד, על כל קנייה יינתן פוסטר של הלהקה במתנה ובחנויות תתנגן מוזיקה של Depeche Mode להשלמת החוויה. בנוסף, יוקמו עמדות מכירה רבות ברחבי פארק הירקון במהלך ההופעה.

.jpg

השקת הקולקציה, תלווה בקמפיין מיתוג בחנויות, הכולל חלונות ראווה מאובזרים בפריטי הקולקציה ושילוט תואם, קמפיין אינטרנט, פייסבוק ואינסטגרם מקיף, במסגרתו יחולקו כרטיס זוגי וחולצות במתנה לזוכים בתחרות המקוונת ברשתות החברתיות.


תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

יוצאים לחופשה הקיץ?
רק בארץ!
ברור שלחו"ל
הכי טוב בבית
עדיין לא החלטנו

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש: