בי וומן » כתבות » טיפים לטיולים בברצלונה – חוויות מחופשה משפחתית

טיפים לטיולים בברצלונה – חוויות מחופשה משפחתית

מאת: גל זילברמן ניסים, מדור: טורים אישיים
פורסם בתאריך: 18/12/2016

בתי החיילת חגגה לאחרונה שנה בצה"ל כמ"כית בעיר הבה"דים.
ברגילה הראשונה שאושרה לה לצאת את גבולות הארץ, החלטנו לנסוע יחד ליעד מרתק, לחגוג את השנה המאתגרת שעברה עליה - של לקיחת אחריות ופיקוד על צוות.
טסנו לארבעה ימים גדושי פעילות בברצלונה המרהיבה שחגגה כריסמס כבר בסוף נובמבר.
הגענו לברצלונה יחד עם המוני תיירים כמונו שגדשו את הסמטאות והאתרים הייחודים שלה.
כבר ביומנו הראשון בקרנו ב"סגרדה פמילייה" המדהימה שבנה גאודי, מבנה יוצא דופן שבנייתו צפויה להסתיים ב-2026 . משם המשכנו לפארק המצודה ו"קינחנו" בהר היהודים (מונז'ואיק) שמומלץ לביקור גם בשעות היום ובמיוחד בשעות הלילה בשל המזרקות הצבעוניות שמזמרות לקהל המבקרים.
למחרת נסענו לעמק ואל דה נוריה, הממוקם בגבול ספרד עם צרפת, מרחק שעתים מברצלונה כשמטרתו להגיע להרי הפרינאים הנמצאים בעמק. ההרים מתנשאים לגובה של 2,000 מטר והם מושלגים ויפהפיים בתקופה זו של השנה. עלינו ברכבת להרים, הנוף המרהיב שנראה משם הוא מעבר למילים וגם הקור בכפות הרגלים. (לבוש טרמי נדרש).
בדרכנו חזרה מהכפר ואל דה נוריה , המשכנו למרכז הקניות LA ROCA VILLAGE . האורות הזוהרים והאווירה המרהיבה של כריסמס נבטו מכל פינה במקום. המרכז כולל מותגים בינלאומיים יוקרתיים והביתנים נקראים בשמות כגון : אהבה, שמחה, אושר ועוד.
במהלך שהותנו בברצלונה השתכנו ברובע הגותי הממוקם בעיר העתיקה, הרובע בעל הווי ייחודי משלו והפעם היו ברחבה המרכזית מיצגים של כדורי בדולח גדולים שהציגו את פתיתי השלג והנופים המאפיינים את ברצלונה. אנשים התקהלו וצלמו את המיצגים המרהיבים לצד טעימות ממאכלים הנמכרים בסמטאות הסמוכות : טאפסים, אמפנדס, פאיות אורז, סנגריות ובירות.
מאוחר יותר בקרנו בשוק לה בוקריה המקסים, הכולל מדגם מייצג של כל המאכלים הטעימים של ברצלונה המוצגות בעמדות השונות הממוקמות במקום, שמקבילה נאה שלהם אפשר לראות במתחם "שרונה" שלנו.
למחרת , יומנו האחרון בברצלונה, נסענו לפארק גואל, מתחם גנים רחב מימדים שתוכנן ע"י האדריכל גאודי. במקום ממוקם גם ביתו של גאודי המעניין אף הוא לביקור.
הטיול הסתיים, אבל הזכרונות והחוויה נשארים איתנו. ואני שמחה לשתף אתכם ואולי לתרום במעט לטיול הבא שלכם. שבוע מקסים !!

גל זילברמן ניסים, בת 44, נשואה ואם לשלושה מתבגרים : 19, 16, 11. בעלת תואר שני במנהל עסקים, התמחות בשיווק ומשאבי אנוש. מתמחה ביחסי ציבור, מדיה חברתית ושיווק
האני מאמין שלי – הגשמה עצמית תורמת לאושר אישי ומשפחתי, חשוב להגשים חלומות מקצועיים ולהציב מטרות שנותנות לנו משמעות וחיוניות. האושר שלנו מתחיל בתוכנו ומקרין על סביבתנו והוא חלק מהחינוך של ילדנו.