מאז שנולד לי אחיין, שזה אומר בעצם לפני שלוש שנים. הפכתי להיות אובססיבית בחיפוש
בגדים לבנים. בזמן שהשוק עמוס בבגדים ורודים ועתירי צבע לבנות, איכשהו נדמה שהשוק
עבור המין הזכרי הזעיר נותר בגדר השעמום המונוכרומטי.

לא ברור אם זו
סטיגמה או שפשוט מישהו שם למעלה שוכח שגם ילד בן 3 עלול לאהוב אדום ורוד וסגול. אני בכל
אופן מקפידה לקנות לו מתנות אופנתיות ברשתות ייעודיות שמבינות עניין ולא נותנות
לסטיגמה ליפול בין הכסאות. ויש שתיים כאלה. אחת מהן היא המותג של נעלי פפאיה, שבנוסף
לכך שמדובר בנעליים סופר איכותיות, נוחות ובריאות מדובר במגוון עצום לבנות מן הסתם אך
גם עבור בנים שיכולים לעמוד מול המבחר ולהצביע עם האצבע על הדגם שהם אוהבים במיוחד.

אני אוהבת את החשיבה מחוץ לקופסא וגם את האופציה כרגע לקראת האביב לרכוש את
הזוג השני בחמישים אחוז הנחה שזה לא עניין של מה בכך, ואתן בטח מבינות זאת.

THE CHILDREN'S PLACE הוא
מותג נוסף שאני מחבבת במיוחד ולו רק בשל המבחר המופלא. גם כאן על בנות בטח שאין מה לדבר
כי מדובר בקולקציות כמעט מקבילות למה שלך כאמא יש בארון. אני דווקא רוצה להתמקד בבגדי
הילדים – בנים. כי הם מפתיעים אותי בכל עונה מחדש. צבעוני, שמח ומגוון עצום שבאמת אין
בשום רשת אחרת בז'אנר. שאפו שוב. הלכתי לבזבז את התלושים לבגדי חג לאחיין.

ואם כבר במתנות לחג עסקינן אז למה לא להתפנק גם בגזרת המבוגרים?. אני לא ממש
חובבת מותגי על. זאת אומרת, אני מאד אוהבת אותם אבל משתדלת להדחיק מכיוון שכמה פעמים
בחיים כבר ייצא לי לרכוש משהו של ולנטינו למשל?

אז הנה, כשנופלת
לידי ההזדמנות לקבל מוצר ממותג במחיר יחסית נורמלי אני מיד קופצת על המציאה. מותג
המשקפיים של ולנטינו הגיע ארצה בזכות רשת המשקפיים I OPTIC , בקולקציות דגמים קלאסיים
נקיים ומרשימים ביופיים.

משקפי ראייה ושמש שטווח המחירים 1300-2200
שבמונחים של משקפיים זה בכלל לא יקר. איכות תמורת מחיר וגם מותג על נחשק. הכל כדי
שיהיה לנו חג שמח.
טליה לוין, עתונאית בהווה , עם עבר בעולם האופנה ועתיד בקניות. מנסה להימנע מהמילים טרנדים וה"הדבר החם של העונה", אך לא מבטיחה שתצליח. talia.le@gmail.com
|