בי וומן » כתבות » לעבור בשלום את עונות המעבר עם עור פנים מטופח

לעבור בשלום את עונות המעבר עם עור פנים מטופח 

לעבור בשלום את עונות המעבר עם עור פנים מטופח



מאת: מערכת האתר, מדור: אופנה ויופי, קוסמטיקה, בריאות, טיפוח הגוף
פורסם בתאריך: 22/03/2017

תקופות העונה השונות משפיעות בצורה שונה על עור הפנים. מזג אוויר קיצי ישפיע בצורה שונה על העור מאשר מזג אוויר קר. בנוסף, יש לציין כי לזיהום האוויר ולאובך קיימת השפעה לא מבוטלת על איכות העור.

לפניכם מספר טיפים שיבטיחו שמירה על עור פנים נקי ורך גם בימים קשים:

הסרת איפור
יש לוודא שמסירים תמיד את האיפור לפני השינה. בעבר, מסיר איפור לא היה באיכות שניתן למצוא היום. השימוש במסיר איפור הנו פשוט ומבטיח הסרה מדוקדקת ויעילה של כלל האיפור מאזור הפנים. העור צריך לקבל מנוחה במהלך הלילה, ואיפור מונע זאת. במקרה ואין כלי עזר להסרת האיפור, ניתן להשתמש גם בשמן זית (מריחת שמן הזית בצמר גפן ומעבר על כל אזור הפנים). בנוסף, חשוב לזכור כי יש להסיר שכבות של "עור מת" לפחות פעם אחת בשבוע (ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש במשחות מיוחדות – בייחוד אלה שמכילות חומרים נוגדי חמצון המסייעים להסרת לכלוך ולשמירה על עור בוהק).

השמש והעור
על מנת לשמור על עור פנים בריא, חשוב להשתמש בקרם הגנה איכותי. היות וחשיפה ממושכת לשמש עשויה לגרום ליבלות ולבעיות עור אחרות, קיים צורך להגן על העור מפני השמש. גם במזג אוויר מעונן, רצוי למרוח קרם הגנה.

מזון
תזונה איכותית תשפיע לטובה על עור הפנים. צריכת פירות טריים, חלבונים וויטמינים תסייע לחיזוק העור. יש לשים לב שממעיטים בכמויות הסוכר במזון (דבר שעשוי לסייע בשמירה על רמות אינסולין נמוכות ובכך לאפשר לתאים לשמור על איזון בריא). מומלץ להימנע מאכילה של מזונות חריפים ומתועשים, וכן מאכילה של מאכלים מטוגנים ועתירי מלח.

12406709_ml.jpg
יש לוודא שמסירים תמיד את האיפור לפני השינה

פעילות גופנית
אמנם טיפ זה עשוי להישמע כחסר הגיון בקשר שלו לעור הפנים, אולם נמצא כי קיים קשר ביו פעילות גופנית סדירה לבין עור חזק ונקי. הליכה, ריצה או יוגה יגבירו את זרימת הדם בגוף וכן יאיצו את פעולות הניקוי של הגוף. רצוי להשתמש בקרם לחות לאחר הפעילות, על מנת לרענן את האזור ולאפשר חילוף חומרים טוב יותר.

שינה
שינה טובה חשובה מאוד לטיפוח הפנים. נמצא כי 8 שעות שינה תורמות לעור רענן יותר. מחסור בשינה יביא לעור "עייף", שיאופיין ב"שקיות" הידועות מתחת לעיניים. ניתן למרוח דבש על אזור הפנים מספר פעמים בשבוע לפני השינה עצמה, על מנת לרפא בצורה מהירה יותר את העור. בנוסף, לאחר ההתעוררות מהשינה חשוב להקפיד על ניקוי פנים איכותי בעזרת מים וסבון (וכן להוסיף תכשירים וקרמים שונים במידת הצורך).

שתיית מים
יש לוודא כי שותים בצורה מספקת במהלך היום. שתיית מים מסייעת לשמור על רמות חומציות תקינות בגוף ושומרת על רמת נוזלים תקינה עבור העור. מחסור בשתייה יוביל לשינויים ניכרים בעור הפנים (בעיקר באזור העיניים). בנוסף, ניתן לצרוך מוצרי מזון עתירי מים (כמו מלפפונים, תפוזים ואבטיחים).


תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

מאמינה באסטרולוגיה?
ברור
ממש לא
קוראת את התחזית השבועית
מדי פעם מתעדכנת

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש:
איפור, טיפוח, קוסמטיקה, נשים, אופנה