בי וומן » כתבות » מדריך ליחסי ציבור בשיטת עשי זאת בעצמך

ממתקים לשגרה 

ממתקים לשגרה



מאת: טליה לוין, מדור: אופנה ויופי, סטיילינג
פורסם בתאריך: 23/04/2017

פעם כשעוד הייתי צעירה ופוחזת גרתי על דיזנגוף ובדיוק מתחת לבית שלי היתה חנות ענקית של בגדים יקרים. אני זוכרת שתמיד הבטתי בחלון הראווה שלה ותהיתי לו הייתי בעלת עסק עם חזון לאוכלוסייה שגרה ברחוב או ליתר דיוק בבניין למעלה הייתי פותחת שם בוודאי משהו הרבה יותר נגיש ומונגש. והנה עברו הרבה מים בנהר מאז והחנות ההיא נסגרה ובמקומה נפתחה חנות הנעליים דנילו שיודעת היטב לנצל את החלל העצום שלה ולאכסן בתוכו בסדר מופתי כמעט את כל המותגים האהובים ובמחיר מונגש.

4-400-x-400.jpg


אני הייתי שם ויצאתי עם MOZES כפכפי הפלסטיק החדשים שנראים כמו בירקנשטוק אבל מרגישים כמו כפכפי אצבע, ומאז הם לא יורדים לי מהרגליים. חוץ מזה יש שם סניקרס ונעלים לערב וכמעט כל מה שאישה וגם גבר צריך.

2-400-x-400.jpg


והנה חוב קטן שעדיין יש לי מלפני החג. דר' עור עליהם אני כותבת פה לא פעם יצאו בסדרת מוצרי אנטי אייג'ינג חדשה לגוף, הכוללים קרם גוף בכמה סדרות, קרם ידיים סבון רחצה וכולם מתהדרים לא רק בסגולות אנטי אג'יינג ולחות טיפולית מוגברת אלא גם במחיר מאד נגיש לקהל הרחב וכאן בעצם החידוש.

orguf.jpg

כרגע ניסיתי על גופי הזועק ללחות רק את קרם הגוף ואני חייבת לציין שהוא נפלא עם ריח עדין ומותיר את העור נעים בעיקר אחרי החשיפות הראשונות לשמש.

ועכשיו לממתק מבחינתי. ג'ינסים בעיני הם פריט הלבוש הכי אטרקטיבי בכל עונות השנה. אבל מה עושים כשהמבחר עצום ונופלים בפח כמה וכמה פעמים? הולכים ללי קופר. כן , רק ללי קופר.

shirkooper.jpg

השארתי אותם לסוף ולו רק כדי לתת את המקום הראוי לקולקציה האדירה של המותג. תשמעו, אם בשנת 1995 לא יצאה לי מפה מילה אחרת מלבד ליוויס, בשנת 2017 וליתר דיוק גם בשנתיים לפני כן התחלתי להבין שלי קופר הופך להיות מותג הג'ינסים האהוב עליי, ובעיקר בימים בהם כל רשת אופנה שהיא חושבת שהיא יודעת לייצר ג'ינסים ראויים לנשים אבל בעצם היא לא.

leekoopersdhhor.jpg

בלי קופר אין חכמות. את רוצה ג'ינס, את קונה ג'ינס ואת גם מקבלת ג'ינס. בחנויות שהם ייעודיות המותג אי אפשר לפשל. יש להם גם קולקציה נרחבת מסביב אבל אין מצב שאתן נכנסות לחנות ולא יוצאות לפחות עם 2 – 3 זוגות מכנסיים.

kooper.jpg

הג'ינס האהוב עליי שלהם נהרס בתאונה מטופשת שכולה היתה באשמתי, לכן רצתי לסניף עזריאלי לפני שבועיים לפצות את עצמי בעוד כמה דגמים מהקולקצייה החדשה. רוצו.


טליה לוין, עתונאית בהווה , עם עבר בעולם האופנה ועתיד בקניות. מנסה להימנע מהמילים טרנדים וה"הדבר החם של העונה", אך לא מבטיחה שתצליח. talia.le@gmail.com
תגובות גולשים:
מדריך ליחסי ציבור  בשיטת עשי זאת בעצמך 

מדריך ליחסי ציבור בשיטת עשי זאת בעצמך



מאת: גל זילברמן ניסים, מדור: טורים אישיים
פורסם בתאריך: 08/04/2017

יחסי הציבור ופייסבוק הם כיום חלק בלתי נפרד מהשיווק של העסק שלנו. אם אנו לא נמצאים במדיה החברתית ובערוצי התקשורת האלו אנו לא קיימים !

אם אנו רוצים להתפרסם בערוצי התקשורת השונים באמצעות יחסי ציבור : כתבות בעיתונות או באתרים הרלבנטיים למקצוע שלנו, לספר באייטם בטלויזיה על מוצר או שירות חדש או להתראיין בתוכנית רדיו. וברצוננו להתנסות ולקדם את עצמנו באופן עצמאי בשלב הראשוני ולא בסיוע יועץ יחסי ציבור מטעמים שונים שלנו : חסכון כלכלי, יכולת כתיבה, רצון להתפרסם.. איך עושים זאת ? ?
השלבים ליחסי ציבור בשיטת עשי זאת בעצמך :
1. יחסי ציבור דורשים זמן לצורך איסוף מידע ונתונים – לכן חשוב להקצות לנושא את הזמן הנדרש..
2. איסוף מידע – באמצעות קריאת עיתונים ומגזינים, לגלוש באינטרנט ולצפות בתוכניות טלויזיה ולהאזין לתוכניות ברדיו. לאתר מקומות רלבנטיים לפרסום בתחום הספציפי.
3. שפת המדיה – חשוב לשים לב איך המסר מוגש, צורת הכתיבה והניסוח.
4. תוכנית עבודה – חשוב להכין תוכנית עבודה מפורטת שכוללת רשימת נושאים לאייטמים, באיזו מדיה תרצו לפרסם, אלו תכנים תכלול הכתבה ועוד.
5. נושאי הכתבה או האייטם – כדי להגדיל את הסיכויים שהאייטם או הכתבה שברצונך לפרסם אכן יפורסמו, חשוב לכתוב על נושאים שהינם אקטואליים או בעלי ערך לצד השני, טיפים או ביוגרפיה ייחודית, מידע על שירות או מוצר חדשני וכו'..
6. איתור כתבות או אייטמים שפורסמו בנושאים הרלבנטיים – חשוב לערוך תחקיר ולבדוק האם פורסמו כתבות בנושא הספציפי בעבר ומה נכתב אודותן, אלו משפטי מפתח אפיינו את הכתבה, כיצד הוצגה הכותרת וכותרת המשנה וללמוד מן הכתבות הללו ולעשות אדפטציה לכתבה שנכתבת.
7. רשימת כתבים ועורכים – חשוב לערוך רשימה של כתבים ועורכים הרלבנטיים לתחום הספציפי ולהם יועבר החומר. לאתר את המייל שלהם ע"י התקשרות עם רכז הכתבים או העורך במערכת ולאתר גם את הטלפון שלהם.
8. כתיבת הכתבה – אחרי איסוף החומר והמידע לכתבה, חשוב לנסח כותרת מעניינת, לפתח את הכותרת בכותרת משנה מסקרנת ולהמשיך לגוף הכתבה. לאחר סיום הכתיבה להניח את הכתבה ליום בצד ולחזור לקרוא למחרת, לערוך הגהה ולתת לקולגה לקרוא ולהעיר הערות.
9. תקשורת עם הכתבים והעורכים – לעיתים קרובות הכתבים לא מגיבים לכתבה, רצוי להתקשר ולשאול האם קראו ולשמוע האם הכתבה רלבנטית או שהם יבקשו שתשלחי שוב. אם הכתבה לא פורסמה, לשמור על קשר ולשלוח בהמשך כתבות נוספות לאותו כתב, ועם הכתבה הנוכחית לפנות לעוד כתבים או עורכים.
10. סבלנות – הסבלנות בתחום התקשורת והיחסי ציבור משתלמת, לכן ככל שפונים וכותבים כתבות ומייצרים אייטמים מגדילים את אחוזי ההצלחה. כשיתאפשר להשתמש בשירותי יחסי ציבור יהיה לך הידע למה לצפות ואיך המדיה עובדת.
כל הצלחה מרגשת ומוערכת פי כמה בשל חוסר הוודאות שקדם לה והתהליך שעברנו עד שפורסמה.
מתי הכתבה הראשונה שלך יוצאת לדרך ?
לכל שאלה או הבהרה לגבי אשמח לענות ולסייע.. בהצלחה 


הכותב/ת: גל זילברמן ניסים
גל זילברמן ניסים
גל זילברמן ניסים, בת 44, נשואה ואם לשלושה מתבגרים : 19, 16, 11. בעלת תואר שני במנהל עסקים, התמחות בשיווק ומשאבי אנוש. מתמחה ביחסי ציבור, מדיה חברתית ושיווק
האני מאמין שלי – הגשמה עצמית תורמת לאושר אישי ומשפחתי, חשוב להגשים חלומות מקצועיים ולהציב מטרות שנותנות לנו משמעות וחיוניות. האושר שלנו מתחיל בתוכנו ומקרין על סביבתנו והוא חלק מהחינוך של ילדנו.
תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

מאמינה באסטרולוגיה?
ברור
ממש לא
קוראת את התחזית השבועית
מדי פעם מתעדכנת

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש: