בי וומן » כתבות » טיפים ליחסי ציבור לכנסים

טיפים ליחסי ציבור לכנסים 

טיפים ליחסי ציבור לכנסים



מאת: גל זילברמן ניסים, מדור: טורים אישיים
פורסם בתאריך: 09/01/2018

כדוברת ארגון הדיגיטל הישראלי, עמותה צעירה שנוסדה ב 2016, שמחתי לקבל את התפקיד יחד עם האחריות ליחסי הציבור של העמותה ואירועיה.

לקראת הכנס השנתי הגדול שהפקנו לאחרונה, שמטרותיו היו נראות ומיתוג בתקשורת וברשתות החברתיות לצד קידום העשייה המקצועית של הארגון וחבריו, התמודדתי עם אתגרים רבים ביניהם שימוש באתגרים המוגבלים של העמותה.

מצרפת טיפים ורעיונות שלפיהם פעלתי ויכולים לשמש אתכם בכנסים ואירועים דומים :
1. לבנות אסטרטגיה שווקית מספר חודשים מראש ולתכנן את הצעדים הנדרשים במטרה להגיע למטרות וליעדים שנקבעו מראש.
2. חשוב להשתמש במספר ערוצי שווק : אייטמים בתקשורת לצד פוסטים אורגנים וממומנים, שיתופים בקבוצות מקצועיות וקבוצות ווטס אפ בהם נמצא קהל היעד.
3. חשוב לעלות מודעות לעשייה המקצועית של הארגון/עמותה שמפיקה את האירוע, כדי לייצר עניין להשתתף באירוע, כדאי להשתמש בכל סוג של הוכחה חברתית לאיכות האירוע ותכניו כדי לקדמו . לאנשים חשוב לדעת מה הערך המוסף עבורם : מי ינכח באירוע ואיזה מינגלינג הם יחוו.
4. כנסים בהה משתתפים מובילי דעה, סלבים, אנשים מוכרים –מומלץ להסתייע בהם כדי לקדם את הכנס, עצם האמירה של מוביל דעה או אושיית תקשורת שהוא מרצה או לוקח חלק פעיל בכנס יכולה לייצר עניין סביב הכנס.
5. פניה משותפת של יחסי הציבור של העמותה/ארגון בשיתוף עם יחסי הציבור של מוביל הדעה/איש תקשורת ואמירה משותפת לקראת הכנס – תעניין ערוצים רבים ונחשבים יותר בתקשורת מאשר פנייה עצמאית.
6. שימוש בסרטונים כערוץ שווקי- מובילי דעה המביעים את השתתפותם או דעתם על הכנס בסרטונים קצרים יכולים לעניין הרבה יותר מפוסטים,הסרטונים מייצרים באזז וקל לקדמם ברשת.
7. שימור הקשר עם כל הגורמים החיצוניים שלוקחים חלק בכנס תוך סיעור מוחות איך לקדם את המרצה/מוביל הדעה/סלב לצד קידום הכנס- יש עניין משותף שיכול לסייע לשני הצדדים.
8. השתתפות פעילה במפגשים וכנסים של קולגות ב3-4 חודשים שקודמים לכנס ולעדכן בפורומים גדולים על הכנס והערך המוסף שלו.
הכנס היה מוצלח ונכחו בו משתתפים רבים לצד תקשורת וסלבים ומובילי דעה
האירוע תועד בלייב ותמונות עלו לקבוצת הפייסבוק והדף העסקי און ליין.
אייטמים רבים התפרסמו בתקשורת במקומות נחשבים כמו מאקו,גלובס, וואלה ברנז'ה,
"כאן" וב"מזבלה".


הכותב/ת: גל זילברמן ניסים
גל זילברמן ניסים
גל זילברמן ניסים, בת 44, נשואה ואם לשלושה מתבגרים : 19, 16, 11. בעלת תואר שני במנהל עסקים, התמחות בשיווק ומשאבי אנוש. מתמחה ביחסי ציבור, מדיה חברתית ושיווק
האני מאמין שלי – הגשמה עצמית תורמת לאושר אישי ומשפחתי, חשוב להגשים חלומות מקצועיים ולהציב מטרות שנותנות לנו משמעות וחיוניות. האושר שלנו מתחיל בתוכנו ומקרין על סביבתנו והוא חלק מהחינוך של ילדנו.
תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

מאמינה באסטרולוגיה?
ברור
ממש לא
קוראת את התחזית השבועית
מדי פעם מתעדכנת

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש:
יחסי ציבור, טור אישי, כנסים, נשים