בי וומן » כתבות » לרגל חודש המודעות לסרטן השד הנערך באוקטובר 2018: בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה

לרגל חודש המודעות לסרטן השד הנערך באוקטובר 2018: בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה  ורודה 

לרגל חודש המודעות לסרטן השד הנערך באוקטובר 2018: בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה



מאת: מערכת האתר, מדור: אופנה ויופי, קוסמטיקה, בריאות, רפואה, פמיניזם
פורסם בתאריך: 20/09/2018


קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בעולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי המותג קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.

הקולקציה הוורודה של GOLBARY תשווק בכל סניפי המותג במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי, והיא כוללת מגוון רחב של פרטי אופנה ורודים, במחירים מיוחדים, כמו: ג'קטים, עליוניות, סריגים, שמלות, צעיף, כפפות, תיק, ארנק, מטרייה ועוד.

כמו כן עיצב המותג חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.

30% מהכנסותיה של הקולקציה הוורודה יועברו לאגודה למלחמה בסרטן לקידום המאבק בסרטן השד

מחירים לצרכן של הקולקציה הוורודה: חולצה "חיה בסרט ורוד": 79.90 שח, שמלה 349.90 ₪, ארנק 59.90 ₪, ג'קט 249.90 ₪, כפפות 79.90 ₪, מטריה 69.90 ₪, צעיף 99.90 ₪, תיקים 119.90 ₪ - 149.90 ₪.

ניתן להשיג את הקולקציה הוורודה ברשת גולברי וגם באתר האונליין
varod2.jpg
חיה בסרט ורוד (צילום יניב אדרי)



תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

- איפה את בטירוף הקניות של נובמבר
מחכה כל השנה...SHOPING IL, יום הרווקים הסינים, בלאק פריידי, ס
שטיפת מוח מיותרת. הכל ניתן לקנות כל השנה
קובעת תקציב ומאתרת מציאות
למי יש כח להתעסק עם זה?!

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש:
גלוברי,GOLBARY, חודש מודעות לסרטן השד