בי וומן » כתבות » 5 טיפים לחיטוב הגוף

5 טיפים לחיטוב הגוף 

5 טיפים לחיטוב הגוף



, מדור: בריאות, טיפוח הגוף
פורסם בתאריך: 09/12/2018

לא כל פעילות ששורפת קלוריות תורמת לחיטוב הגוף ולכן מומלץ לשלב בין פילאטיס, שחייה, שכיבות סמיכה, כפיפות בטן והרמת משקולות. איך עושים זאת נכון? הנה כל הטיפים החשובים

השאיפה לגוף חטוב היא לא רק פונקציה של מראה אסתטי. כולנו רוצים להיראות חטובים בשביל להרגיש טוב ועל מנת להגביר את תחושת הביטחון העצמי. מעבר לכך, גוף חטוב מעיד על בריאות ומהווה אינדיקציה לכך שכל השרירים שלנו חזקים. הבעיה היא שלא כל פעילות גופנית ששורפת קלוריות אכן תורמת לחיטוב הגוף.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, ריצה למשל היא פעילות אירובית מצוינת אך אין קשר מובהק בינה לבין מראה מהודק ומחוטב. את אותו דבר אפשר לומר על הליכה ועל משחקי כדור חברתיים כמו כדורגל, כדורסל או אפילו טניס. אז מה עושים? לוקחים בחשבון את הטיפים הבאים ומשלבים עוד פעילויות בשגרה הבריאה:

1. שחייה

שחיית חתירה היא אחת הפעילויות הבריאות ביותר לגוף ולנשמה. בעזרת השחייה ניתן לחזק את השרירים, לשחרר לחצים ולתרגל נשימה נכונה. בניגוד לשחיית חזה שעובדת על החלק הקדמי והעליון, החתירה עובדת גם על הזרועות ועל הגב. אחרי תקופה מסוימת, התוצאה היא שרירי גב חזקים שמונעים כאבים ובעיקר גוף מפותח ובריא.

2. פילאטיס
פעילויות פילאטיס זוכות בשנים האחרונות להצלחה בגלל כמה סיבות מרכזיות. ראשית, הן יכולות להתבצע גם בחלל הפנים וגם בחלל החוץ ולכן רלוונטיות כל השנה. שנית, פילאטיס היא פעילות שמחזקת את השרירים ומחטבת את הגוף. למעשה, יש סיבה שמורים ומורות לפילאטיס נראים שמורים – אז למה לנצל את זה?

3. שכיבות סמיכה
לפעמים הפעילויות הטובות ביותר הן אלו שאפשר לבצע לבד ואפילו מול הטלוויזיה. אחת מהן היא שכיבות סמיכה, שבה המטרה היא להפעיל את כוח הכובד של הגוף כולו על המרפקים והרגליים. מעבר לכך, יש סוגים שונים של שכיבות סמיכה וחלקן מתבצעות בשיפוע חיובי, בשיפוע שלילי, בעמידת ידיים, ביד אחת, בידיים קרובות או בידיים רחוקות. כמו תמיד, הסוד הוא בגיוון כי כך אפשר לעבוד על אזורי שרירים שונים.

4. כפיפות בטן
כל התעמלות פיזית שמבוססת על הפעלת מסת פלג הגוף העליון על שרירי הבטן תחזק אותם. זה ניכר בכפיפות בטן, שמיועדות לחיזוק שרירי הבטן ומתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. את כפיפות הבטן אפשר לבצע כאשר כפות הידיים מונחות מאחורי האוזן ויש כאלה שמעדיפים את הגרסה שבה הן נשארות באוויר.

5. הרמת משקולות
בשביל לחטב את הגוף אין ברירה אלא להרים משקולות. גוף חטוב נוצר כתוצאה מחיזוק והבלטת השרירים, שאלו בדיוק ההשלכות של הרמת משקולות מסודרות. בתוך כך, יש להקפיד על הרמה נכונה של המשקל המתאים ולא להתפתות. במידה ואין לכם ניסיון, בצעו הרמת משקולות בליווי מדריך בחדר כושר.
mucsle-body.jpg
www.pexels.com/photo/woman-with-red-top-and-black-)(shorts-on-purple-yoga-mat-866019


תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

אירוויזיון תל אביב 2019
יש לנו אחלה שיר- מינימום בחמישיה הראשונה
השנה , נשארים הרחק מאחור
מי צריך בכלל נצחון שנה אחרי שנה. העיקר שישי תיירים ושמח
אירוע חשוב לישראל בלי קשר לתחרות.

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש: