בי וומן » כתבות » everyBody - פלטפורמה דיגיטלית חדשנית לעידוד דימוי גוף בריא

everyBody  - פלטפורמה דיגיטלית חדשנית לעידוד דימוי גוף בריא 

everyBody - פלטפורמה דיגיטלית חדשנית לעידוד דימוי גוף בריא



, מדור: בריאות, טבעי, פמיניזם
פורסם בתאריך: 19/12/2018

ד"ר שירי שדה שרביט: " 80% מהנשים סובלות מדימוי גוף שלילי אך רק 10% פונות לטיפול"
שאלון דיגיטלי באתר סופר פארם מאפשר לנשים לבחון את תפיסת הגוף שלהן ומעודד שיח ופנייה לטיפול

רשת סופר-פארם חוברת לבית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה במטרה לסייע לנשים לסגל דימוי גוף בריא, לעורר שיח ולתמוך במחקר אקדמי בנושא השפעות טיפול דיגיטלי על דימוי גוף.

שני הגופים השיקו בימים אלה את everyBody – פלטפורמה דיגיטלית לדימוי גוף בריא. באתר סופר-פארם מופיע שאלון בעל תוקף מחקרי שבוחן את הרגלי האכילה ואת תפיסות הגוף של נשים בישראל. בתום מילוי השאלון, תקבל כל משתתפת את תוצאותיו ובמידת הצורך יוצעו לה מגוון של כלים ותכנים אונליין המתאימים לה.

השאלון הוא חלק ממחקר אקדמי שמובילה ד"ר שירי שדה שרביט, פסיכולוגית קלינית וחוקרת מביה"ס ברוך איבצ'ר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה, אשר פיתחה לצד קולגות באוניברסיטת סטנפורד בארה"ב, מגוון כלים לעזרה עצמית דיגיטלית המסייעים בשיפור דימוי גוף. המחקר בוצע בארה"ב וכעת, עם שובה של החוקרת לארץ והצטרפותה למרכז הבינתחומי, היא מובילה אותו גם בישראל.

"במחקר שערכנו בארצות הברית ראינו כי 85% מהנשים שהשיבו על הסקר היו על הספקטרום של דימוי גוף שלילי וחשוב מכך – רק 10% מביניהן פנו לטיפול. לצערי זה לא נושא שמביא אנשים לטיפול פסיכולוגי, אלא אם מדובר בהפרעה מסכנת חיים, ועדיין הנושא משפיע לרעה על חייהן של נשים רבות", מסרה ד"ר שדה שרביט.

כ-450 נשים ישתתפו במחקר ושאר הנשים שישיבו על השאלון, יוכלו לקבל תכנים בנושא דימוי גוף בריא במסגרת הפלטפורמה הדיגיטלית שהכינו ד"ר שדה שרביט והצוות המקצועי של תוכנית everyBody באתר סופר-פארם


המהלך מגובה בקמפיין רחב שיצרה סופר-פארם בהשתתפות ריי שגב, אשלי בקשי וקסמן וטהוניה רובל – המציגות את הרגעים הקטנים במהלך היום בהם כל אישה מבקרת את עצמה או לא מרוצה מעצמה ומסתיים בשאלה – איך את מרגישה עם הגוף שלך? בנוסף הופק סרטון דיגיטלי בו נשים שהשתתפו בסקר משתפות את החוויה שלהן.

גלי ברגר, ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם: "אנחנו בסופר-פארם מאמינים שביקורת עצמית היא לא ברירת מחדל. לכל אישה מגיע לאהוב את גופה וזה נושא שצריך להעלות אותו למודעות ולשיח. לכן, ברגע שד"ר שדה שרביט פנתה עם הצעה לתמוך במחקר, היה ברור שיש כאן הזדמנות למהלך רחב הרבה יותר. באמצעות "everyBody" נוכל להגיע למאות אלפי נשים ולתת להן הזדמנות אמיתית לעצב מחדש ולשנות את דימוי גופן".


תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

אירוויזיון תל אביב 2019
יש לנו אחלה שיר- מינימום בחמישיה הראשונה
השנה , נשארים הרחק מאחור
מי צריך בכלל נצחון שנה אחרי שנה. העיקר שישי תיירים ושמח
אירוע חשוב לישראל בלי קשר לתחרות.

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש: