בי וומן » כתבות » לבריאות – 3 דברים בריאים שכיף לעשות

לבריאות – 3 דברים בריאים שכיף לעשות 

לבריאות – 3 דברים בריאים שכיף לעשות



מאת: מערכת האתר, מדור: בריאות, טיפוח הגוף
פורסם בתאריך: 20/02/2020

אם אתם אוהבים לעשות חיים ולמצוא כל מיני פעילויות כיפיות בחיי היום יום, יתכן והזהירו אתכם מסיכונים בריאותיים הנלווים לחלק מהפעולות. מזון מהיר למשל עשוי לגרום לבעיות בריאותיות ופעילויות מלאות אדרנלין עשויות לסכן אותנו. לצד אלה, יש פעילויות מתונות וכיפיות שיכולות להועיל לבריאות שלנו. אספנו עבורכם שלושה הרגלים שכדאי להוסיף לשגרת היום יום שלנו.

שותים כוסית יין אדום ומפחיתים את הסיכון למחלות לב

אחת ההנאות בחיים היא שתייה של יין. לאחר שמחקרים רבים הראו ששתייה מתונה של יין אדום מסוגלת לעזור לבריאות שלנו נוכל ליהנות שבעתיים. כדאי לבקר בחנות השכונתית ולמצוא יקבים מעניינים שאתם אוהבים ומדי פעם לנסות יין חדש שעדיין לא הכרתם. אם תהיתם אילו השפעות בריאותיות יש ליין האדום, נמצא במחקרים מקצועיים כי הוא עוזר ל:
•לחץ הדם
•מפחית הסיכון למחלות לב
•כולל נוגדי חמצון
•מקטין את הסיכון להופעת קרישי דם
•מפחית את רמות הכולסטרול הרע בגוף
•מונע התפשטות תאים סרטניים
•מונע זיהומים ויראליים

כל היתרונות הללו כמובן באים לידי ביטוי בשתייה של עד כוס אחת ביום, כאשר אם אנחנו שותים בהגזמה היתרונות הבריאותיים הללו מתמתנים כמובן.


איך תמצאו את היין המתאים לכם? אם אתם שותים את היין בלי ארוחה לצדו, נסו לבחור ביינות קלילים כמו יינות לבנים או יינות מבעבעים. אם אתם מתאימים את היין לארוחה כדאי לשכוח מהקלישאה שיין לבן מתאים לגבינות ודגים ויין אדום מתאים לבשר. הסוד טמון ברוטב של הארוחה. אם אתם סועדים פסטה עם רוטב אדום סמיך (כמו בולונז) היין שיתאים הוא יין אדום. אם הפסטה שלכם מבוססת על רוטב קליל יותר תוכלו לבחור בין יינות אדומים, רוזה או יינות לבנים בהתאם להעדפה האישית.

שנ"צ יומית ופאואר סליפ

אם תשאלו את המייסדים של החברות הגדולות איזה הרגל הם סיגלו כאשר יכלו לאפשר לעצמם לחיות ללא תלות בשעון תגלו כי חלק ניכר מהם קם מוקדם בבוקר ו"שובר" את היום באמצעות שינה קצרה או שנת צהריים ארוכה יותר. שינה מאפשרת למוח לבצע "אתחול מחדש" ולהעביר חלק מהחוויות שצברנו במהלך היום מהזיכרון לטווח קצר לזיכרון לטווח ארוך. כאשר אנו מתעוררים משינה כזו אנו מסוגלים לתפקד טוב יותר בצורה מנטלית ושרירי הגוף רפויים בזכות המנוחה לה זכינו.

אם משימות היום יום אינן מאפשרות לכם לחמוק לרגע קל ולהרוויח את שנת הצהריים תוכלו לנוח מעט כאשר אתם חוזרים אחרי העבודה. שינה קצרה זו מכונה "פאואר סליפ" והיא מאפשרת לכם לבצע את האתחול הזה בתוך זמן קצר משמעותית מהזמן שלוקח לישון צהריים.

איך אפשר לשכנע את הגוף להירדם בתוך מספר דקות ולקום רענן? נסו להשמיע צלילים של טבע אותם תוכלו להשיג בצורה מקוונת ברשת או לשמוע אותם ישירות באתרי סרטונים כמו יו-טיוב. כיום, אפילו גוגל מאפשרת לשמוע צלילים של טבע שהוקלטו מראש: נסו לבקש מגוגל באנגלית "Play Ocean Wave". המוזיקה הזו מעודדת שינה ומאפשרת למוח לעצור לרגע את המרוץ המהיר של היום.

קינוחים בריאים – לאכול בלי לשבור את הדיאטה

אם הייתם בדיאטה עד היום ולא נגעתם בממתקים כדאי לזכור כי לפעמים כמות קטנה של סוכרים בריאים לא מזיקה. תוכלו להתפנק במגוון רחב של קינוחים בריאים שכוללים מעט יותר קלוריות מסלט, נכון, אבל הופכים את היום להרבה יותר מתוק ומאפשרים לנו להמשיך את הדיאטה בכיף מיד לאחר מכן.
אילו קינוחים ישדרגו את היום שלכם?
•תותים מתוקים עם מעט סילאן
•שייק פירות מרענן עם דבש
•פרוזן יוגורט טבעי
•גלידת סורבה קיצית
•סנגריה חמה או קרה - משקה פירות ויין אדום
•תמרים ממולאים באגוזים
•חטיפי אנרגיה המבוססים על פירות יבשים
•יוגורט עם פירות העונה

כל אחד מהקינוחים האלה יכול להיות תוספת מרעננת לארוחה שלכם או להעניק רגע מתוק באמצע יום ארוך בעבודה.

לסיכום, קל מאד לשמור על הבריאות שלכם ולמלא את היום בפעילויות שעושות לנו טוב. החליטו איך אתם מתחילים לשנות את ההרגלים היומיים שלכם והתפנקו מדי פעם בכוס יין אדום או קינוח מרענן.

sleep-1521803_640.jpg
מקור התמונהhttps://pixabay.com/photos/sleep-rest-concerns-break-1521803/


תגובות גולשים:

הירשמי לניוזלטר

הסקר

בהלת הקורנה
ביטול הלימודים ו המשק מוצדקים- אין ברירה
הגזימו עם הפניקה - בסך הכל וירוס
הזדמנות נהדרת לפסק זמן וחישוב מסלול מחדש
פחד אלוהים- סוף העולם הגיע

הצג תוצאות

התכנים הנצפים

 

מילות חיפוש: