View RSS Feed

חוויות משפחתיות

  1. 5 דרכים להמנע מהמאכלים הכי משמינים בחגים

    חגים זאת הזדמנות מצוינת לנוח, לבלות עם המשפחה ולצבור אנרגיה חדשה למאגרים שלנו. הבעיה עם החגים היא שרובם כוללים, חוץ מהדברים הנהדרים הללו, גם הרבה הרבה אוכל, רובו לא בדיוק בריא ומזין אלא נוטף שמן, קלוריות ורגשות אשם.

    את רוב המאכלים הקלאסיים שאנו מכירים מהחגים השמחים שלנו נוכל בקלות להפוך למאכלים בריאים ובכך לשמור גם על המסורת, על תזונה נכונה ועל הבריאות שלנו. להלן כמה דוגמאות לחלק מהמאכלים שחשבנו שלא נוכל לכלול בדיאטה שלנו ומסתבר שטעינו.

    שם: donuts-844023_1280.jpg
צפיות: 120
גודל: 177.2 קילובייט
    ...

    עודכן לאחרונה 02/04/2020 ב 16:34על ידי Fenjal

    קטגוריות
    בישול ואוכל , ‏ בריאות , ‏ הורות ומשפחה , ‏ חוויות משפחתיות , ‏ סגנון חיים
    תצוגה מקדימה של תמונות מצורפות תצוגה מקדימה של תמונות מצורפות לחץ על התמונה להגדלתה. 

שם: cake-3219851_1280.jpg‏ 
צפיות: 12 
גודל: 60.5 קילובייט 
מזהה: 37231  
  2. חוקרים מצאו: מחסור באומגה 3 קשור לדיכאון

    שם: cure-2175323_1280.jpg
צפיות: 297
גודל: 145.3 קילובייט

    אתם בטח תופתעו אבל יש סוג מסוים של שומן שדווקא כן כדאי לצרוך ואפילו על בסיס יומיומי. כן, אומגה 3 היא חומצת שומן שכדאי מאוד לשלב בתזונה שלנו. אומגה שלוש מצויה בצמחים(אגוזים למשל) ובבעלי חיים (דגים) ולא רק שהגוף שלנו זקוק לה, למחסור באומגה 3 יש השלכות מרחיקות לכת על הבריאות הנפשית שלנו.

    גוף האדם לא מייצר אומגה 3

    למרות שהתזונה הבסיסית של האדם במדינות המפותחות במערב כוללת הרבה קלוריות, בתפריט התזונתי לא פעם חסרים רכיבים תזונתיים חיוניים ...